KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, March 23, 2012

CUBA KORANG CARI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Cuba korang cari dan tengok nombor plat lori dalam gambar kat atas. Korang nampak tak?


Kalaulah lori ni terlanggar seseorang pastu terus blah camne ek?


p/s : Terfikir soalan je kat atas tu. Bukan minta terjadi ye?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. hilang suda die nye nombor plate.. aigoo.. xperasan ke driver lori nih.? o.O

    ReplyDelete
  2. da lame cx tk jenjalan kt sini :)

    ReplyDelete
  3. lori ni tak ada num plat kan?? takut dgn lori besar2 ni.. kalau dia langgar org tak boleh nak snap num plat dia

    ReplyDelete
  4. no 22 tu bukan no plate ker ??? he3....
    betul tu nasz....
    bahaya...kalau jadi apa2...lori tu dgn selamber jer blah.....tak sapa boleh ingat ....

    ReplyDelete
  5. Alahai.. gambaq tak kluar r abg nasz..? pasai apa dgan no plat lori tu?

    ReplyDelete
  6. kotor sangat sampai tak nampak atau memang dah takde? hoh

    ReplyDelete