KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, March 4, 2012

"DIDENDA KERANA BERLENGAN PENDEK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak share satu berita mengenai perempuan yang memakai baju berlengan pendek dikenakan denda. Korang boleh baca gambar kat bawah:


Apa pendapat korang?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. suka sangat, perempuan patut tutup aurat.lgpun biasa yg berlengan pendekni, konpem2 bajunya ketat2..aishh, malu melihatnye..:(

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum.. bagi sya ok je..wlaupun dlm paksaan kite memakai lengan panjang dan memakai pakaian yang sopan..sekurg2nye kite tutup aurat kite... mybe orang yang kne sman 2 akan berubah ckit demi sdkit... kadang2 yang terpakse kite wat 2 la yang terbaik...

    ReplyDelete
  3. patutnya semua negri buat cm 2.. bukan salah disisi undang2 je.. tp dlm islam tetap salah..

    ReplyDelete
  4. saya salah seorang penduduk di Kelantan...setuju dgn ape yg dilakukan, mungkin salah satu cara untuk kurangkan masalah tidak menutup aurat dalam kalangan perempuan...

    tapi apa yang kurangnya mungkin ada segelintir perempuan mnutup aurat kerana takut didenda, bukan kerana ALLAH S.W.T...

    apepun, kena tnya pada hati...

    :)

    ReplyDelete
  5. ok la tu..peringatan..baru denda kat dunia tu..blm hukuman kat akhirat..

    ReplyDelete
  6. pada hamba..memang patut undang2 macam ni dijalankan..negara kita kan negara yang berpandukan agama Islam..kenapa perlu mengetepikan undang-undang Islam hanya semata-mata kita negara yang berbilang kaum

    ReplyDelete
  7. stuju...kdg2 tgk diorg seksi sgt...huhu

    ReplyDelete
  8. nak tutup aurat biarlah dgn caranya.... takat tutp kepala tapi yg lain terdedah tak guna jugak.....

    ReplyDelete