KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, January 5, 2012

"GUNA SIHIR UNTUK MUSNAHKAN RUMAH TANGGA ORANG LAIN"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Hari Isnin lepas saya ada terbaca dalam suratkhabar Kosmo tentang Ilmu Pemisah. Ilmu ni digunakan untum menghancurkan dan merosakkan rumah tangga pasangan bahagia. Ilmu ni membuatkan salah seorang pasangan benci melihat pasangannya dan anak-anaknya.


Inilah yang akan berlaku akibat perasaan hasad dengki dengan kebahagiaan orang lain. Sanggup gunakan sihir untuk menjatuhkan orang lain. Tak boleh tengok orang lain hidup senang dan lebih dari diri dia.


Sebab itulah kita perlu bersyukur dengan apa yang kita ada. Allah dah tentukan rezeki kita masing-masing. Disebabkan hasad dengki, kita musnahkan rumah tangga orang lain. Akhirnya apa yang kita dapat?


Mungkin orang tu buat perkara yang sama kat kita.


Ataupun orang tu akan berdendam dengan kita sampai ke anak cucu cicit kita.


Ataupun... Korang boleh tambah sendiri nanti.


Jom muhasabah diri.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. teringat drama Tentang Dhia ..mmg keji sape yg buat sihir2 nih kan..

    ReplyDelete
  2. kenapa la nak dengki sgt tgk kebahagiaan org..dasat org cmni

    ReplyDelete
  3. guna sihir nie tak selamat org tu nanti..nak kenekan org, badan sendiri yg terkene nanti

    ReplyDelete
  4. mcm dlm cite TENTANG DHIA aritu.. ishh mintak dijauhkanla smua tu =.='





    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  5. tkt bila bab sihir ni..nak2 kalo santau..huhu

    ReplyDelete
  6. betullah...sifat dengki dan iri ni memang bahaya...silap2 boleh membawa kepada kematian
    Lelaki idaman wanita

    ReplyDelete
  7. negara semakin maju....manusia pun semakin maju....ramai yang ada PHD(perangai hasad dengki) sekarang ni....hehehe

    ReplyDelete
  8. buat apa nak aniaya orang... terimalah takdir tuhan....
    buat tambah dosa jer....

    ReplyDelete
  9. insaflah manusia macam tu....

    ReplyDelete
  10. kat tv3 sekarang ada cerita santau merasuk

    ReplyDelete