KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 7, 2012

"KORANG RASA LEBIH MUATAN KE TAK?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Cuba korang teka lori kat dalam gambar ni lebih muatan ke tak?


p/s : Lori lebih muatan ni terdedah dengan bahaya kepada pengguna lain di jalan raya.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. tgok pada gaya terlebih sgt..jln sunyi aje..

    ReplyDelete
  2. Biasa nampak lori lebih muatan ni.. mang membahayakan.. bukan setakat pada dia jer org yg duk belakangnya tu.. xde kesedaran sivik kan

    ReplyDelete
  3. sah sah la lebih muatan.... normal la tu sawit.... nampak macam jalan sungai tiang je....

    ReplyDelete
  4. dah berlebih2 sangat....
    walaupun brg tu ringan ... kalau dah selisih ngan kenderaan berat yg lain... bukan ker membahayakan?
    antara penyebab ler tu....

    ReplyDelete
  5. opps terlebih sudah :)

    sangat lebih muatan

    ReplyDelete
  6. haa'ahh la..mcm nk runtuh je brg lori nih bawak...!!!

    haihh..bahaya tol la....

    ReplyDelete
  7. Macam ya x ya je gambar ni..huhu..x dapat nak agak..

    ReplyDelete
  8. lori lebih muatan ni mengancam keselamatan pengguna jalan raya yg lain. Dulu tika tingal kt sabah, selalu jer terserempak dgn lori lebih muatan yg bawa kelapa sawit

    ReplyDelete
  9. dah lebih kot ..nampak macam dah senget jer lori tu ..

    ReplyDelete