KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, January 4, 2012

"BANK PENUH AWAL TAHUN"

Assaamuaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Hari ini adalah hari kedua bekerja bagi permulaan tahun 2012. Semalam pun agak penuh orang sebab kebanyakkan dorang nak updated buku ASB. Ada gak nak buat urusan bank je.


Hari ni pun memang ramai gak orang. Saya menunggu nombor giliran 2089 dan masa saya ambil giliran, baru nombor giliran 2076. Ada 13 orang di depan saya.


Tapi takpelah. Sempat tido lagi kan? Hehehe.


Korang rasa apa sebab awal tahun bank sesak?


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. cek dividen la tu..hahaha....saye pun baru blk dr Maybank...hm....dekat sejam jugak la kat bank tu main game..mmg g bank semate2 nak main game...

    ReplyDelete
  2. biasa ler tu...pakat ramai2 pi check asb...
    mungkin nak cover balik duit persekolahan anak2...
    sekrg blnja bukan sedikit cam dulu... mcm2 kena bayr....

    ReplyDelete
  3. smua pakat check DIVIDEN ASB lettew kan?? hehe





    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete