KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, January 9, 2012

"AYAM GORENG.. OH DI MANA-MANA"

Sekadar Hiasan


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Seperti yang korang tahu dan bagi yang tak tahu, buat-buat tahu je la, saya ni peminat tegar ayam goreng. So, bila terbayang ayam goreng, saya akan terbayang KFC atau McD.

So, apa yang saya nak merapu kat sini adalah bila saya travel dengan mendrivingkan kereta kenari saya yang dah beberapa bulan tak basuh akibat kedekut dan malas, mesti saya akan ternampak KFC atau McD di sebelah kiri atau kanan saya.

Perut plak tetiba rasa lapaq tapi disebabkan diet, tahan je dulu. Diet la sangat. Hahaha. Tapi, sekarang ni dah makin banyak sampai ke daerah kecil pun dah ada sekurang-kurangnya KFC.

Restoran Fastfood macam KFC dah menjadi tempat wajib untuk semua rakyat Malaysia menjamu selera dan tak lupa mata. Betul tak? Hehehe.

Ada ke geng kita kat sini tak pernah makan kat KFC atau McD?

p/s : Gambar ada kaitan sikit dengan entry sebab bekas belakang tu penuh dengan ayam hidup. Pemberi inspirasi untuk tulis entry ni. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. dah lama x mkn KFC since video2 KFC tue tersebar

    ReplyDelete
  2. yummm .. sy pun peminat tegar AYAM GORENG .. HIHI . smpkan kawan tanya .. ko ni tak reti nak makan lauk lain ker ? HUHU .. tp ayam MCD tak suke sgt :p

    ReplyDelete
  3. best makan ayam.....
    lebih2 lagi KFC... idaman ku selalu !
    so biler mkn KFC teringat kat abah !
    Abah tak mkn ayam .... tapi kfc boleh mkn.....he3

    ReplyDelete
  4. Eh cam upin ipin lak suka mkn ayam goreng..hehe
    tapi suami citra pon agak gemar ngn KFC kalau gaji jer mesti pg KFC or McD dulu.. dah jadi kebiasaan plak

    ReplyDelete
  5. pemberi inspirasi tu yang xtahan...hahah

    ReplyDelete