KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 7, 2012

"PENAKUT"


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru lepas selesai download video clip HD untuk lagu Penakut - Yuna. Lagu ni memang slow tapi tone suara Yuna memang unik dan sempoi. Mungkin akan ada orang yang akan cakap Yuna nyanyi macam orang mengantuk. Ada. Saya dengar dari mulut orang tu sendiri. Saya dengar je tanpa cakap apa-apa pun. Tapi, setiap orang ada pendapat masing-masing.

Anyway, saya suka sangat lagu ni. Saya suka liriknya. Korang boleh baca lirik lagu kat bawah:


Lirik Lagu Penakut – Yuna


Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya


Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan


Ulang Chorus
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

p/s : Teringin plak nak belajar main gitar. Pernah belajar dulu tapi basic je. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. lagu ni walaupun slow best sebenarnya...tang korus tu best...

    ReplyDelete
  2. antara lagu yg x bez...bila dgr jer lagu ni kt radio...switch another channel...suara bez...hmmm...lagu kureng...hohoho...jgn mare...

    ReplyDelete
  3. memang suka sangat lagu nie ..
    hehe

    btw saya ada tag awk :)
    kat sini
    http://fiesayangrul.blogspot.com/2012/01/segment-fh-santai-blogger.html

    ReplyDelete