KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, January 1, 2012

"SHOPPING SAKAN DI PESTA PULAU PINANG"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Semalam saya bawa emak, adik perempuan saya dan tunang saya pergi Pesta Pulau Pinang. Memang shopping sakan dorang. Mangsa pembawa karpet adalah saya. Huhuhu.


Memang semalam betul-betul ramai. Sampai nak jalan pun susah. Tapi memang barang banyak yang pada pandangan saya memang murah dari harga kat luar tapi disebabkan saya kekurangan wang, maka kena la membeli apa yang dirasakan perlu. Hehehe.


Saya ni bukan selalu pergi Pesta Pulau Pinang ni tapi bulan ini, dua kali gak la saya pergi. Tahun-tahun lepas mana saya pergi pun. Alasannya sebab susah nak dapat parking. Memang susah bebenor tapi kena gak parking jauh sikit dan kena la bayar RM5 sahaja. Huhuhu.


Memang crowded gila Pesta Pulau Pinang ni. Tapi memang rasa berbaloi gak la sebab dapat beli barang yang murah dari harga luar.


Korang pernah pergi Pesta Pulau Pinang tak?


p/s : Semalam terdengar pengumuman panggilan "Rombongan Suzana" diminta berkumpul di bas sebab nak bertolak balik. Dasat. Huhuhu.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. lama dah tak pi..dulu masa belajar USM every nite kot jalan2

    ReplyDelete
  2. oh dah bertunang yerk...tahniah..:)

    ReplyDelete
  3. best nyer pi pesta PP....
    last pi 3 tahun dulu......
    naik game xtrem sampai muntah2.....ha3...

    ReplyDelete
  4. lupa pulak....
    selamat tahun baru sahabat !!!!
    doakan yg terbaik utk awak sekeluarga.....

    ReplyDelete
  5. x penah g lagi
    wuwuwuw
    x taw bile nak g
    wuwuwuwu

    ReplyDelete
  6. dpt agk yg mna adk yg mna tunang tuan hamba sebab wajah adik tuan hamba sama saja dengan tuan hamba..huhu

    ReplyDelete
  7. Tahun lepas pergi , tahun tidak tak huhu.
    Bila habis ? hari ni ke ?

    ReplyDelete
  8. ana pnh p SEKALI je msa study kt usm dulu..hehe







    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  9. pesta penang ni di mana ya?tringin nk pergi tp xtahu tempat. _budak luar_

    ReplyDelete