KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, January 22, 2012

"KORANG NAK ANAK KORANG CACAT TAK?"

Assalamualaikum Dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang nak ke anak korang dilahirkan cacat? Itu semua adalah kuasa Allah tapi kita boleh berusaha untuk elakkan. Macam mana? Korang tahu tak bahana rokok Dan ASAP rokok Dan ASAP rokok boleh menyebabkan anak yang dilahirkan CACAT dan Akan ada masalah kesihatan.

Korang sanggup ke tengok anak korang menderita disebabkan korang tak nak berhenti merokok? Ingatlah kalau sayang anak dan isteri korang, dan nak dorang sihat, disarankan supaya korang berhenti merokok.

Takde faedahnya merokok ni. Korang sakit. Isteri korang sakit. Anak korang pun sakit. Korang sanggup tengok isteri Dan anak korang sakit disebabkan korang hisap rokok?

Renung-renungkanlah sebelum terlambat.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. byk kempen..kesedaran x berkurang pun...klo naikkn harga rokok melambung..penyeludupan plak berleluasa..patut haramkan jer rokok kt malaysia...

    ReplyDelete
  2. siapalah mahu anak yang tidak sempurna dari fizikal dan mentalnya..dan siapalah mahu jadi orang yang kurang keupayaan dari orang sekelilingnya...

    sama2lah kita bantu dan hormati hak mereka yang seadanya..bersyukurlah kita telah dilahirkan cukuo segalanya

    ReplyDelete
  3. hmmm..
    susahnya nak nasihatkan perokok tegar..

    ReplyDelete
  4. senang jer nk kurangkan perokok....
    harga mahal...tetap akan dibeli....
    yg berkemampuan oklah... kalau yg kurang berkemampuan.... habis budget dapur kena catu..... goverment kena tengok dari sudut itu jugak......kecian pada yg berpendapatan rendah....
    paling berjaya..... haramkan terus penjualan nya.......
    senang....! takde rokok....takde ler perokok...

    ReplyDelete
  5. betul2.. tapi susah nak cri org lelaki yg x isap rokok..

    ReplyDelete