KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, January 14, 2012

"DINNER KAT KRR..."

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua rakan-rakan blogger.


Malam ni saya pegi makan malam di KRR bersama dengan tunang tersayang.


Berdasarkan gambar di atas nampak berselera saya makan kan..? Ni tunang saya punya kerja la ni...

Huhu...


Apepun jemput makan semua..hehe...


P/s : saya memang berselera kalo makan ayam..suka sangat ayam..hehe..


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. kenapa tak post gambar tunang abg naser sekali.. hehe apa2 pun, memang berselera benor ye..

    ReplyDelete
  2. ayam ker tu..
    nampak mcm ketam jer..
    heee

    ReplyDelete
  3. la.. abg Nasz dah tunang ke? yg gambaq dlm fb tu kira tunang r?

    ReplyDelete
  4. kalau dh tunang didepan mata.....
    makan mesti ler lalu....

    ReplyDelete
  5. ehem~ wahhhhhh dinner dgn tunang die la!! mane gmbr tunang nye nasz??? hehe




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete