Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, February 12, 2013

MAJLIS CUKUR RAMBUT MAYEESA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah, semalam (11.02.2013), majlis cukur rambut Mayessa telah berjaya disempurnakan. Terima kasih kepada semua ibu mertua, bapa mertua, kakak ipar, abang ipar saya yang bersusah payah memasak dan menyediakan khemah, meja dan kerusi.

Ramai juga yang datang ke majlis ini. Cuma tak sangka ramai sehingga nasi pun habis. Terpaksa masak nasi yang baru.  Ada orang yang datang tanya,

"Ini kenduri cukur rambut ke kenduri kahwin? Ramainya"

Dah orang datang, takkan nak suruh balik kan? Biarlah ramai daripada tak ada orang langsung. Lagipun, lauk-pauk yang ada pun sedap-sedap. Rugi korang tak pergi tau? Hehehe.

Gambar saya tak dapat nak letakkan sekarang sebab line internet kat sini slow teramat sangat. Lagipun masa nak tulis post ini pun terkedek-kedek nak publishkan. In Shaa Allah, saya dah balik ke Bagan Datoh nanti, saya publishkan sekitar majlis kenduri cukur rambut Mayees ye?

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. Hi! I've been following your blog for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to mention keep up the good work!

    Here is my site; get followers
    my web page :: get followers

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.... dah selamat majlis nya.... sekarang nasz dah masuk balik dlm bloglist remy.... alhamdulillah...dah ok....

    ReplyDelete