KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, February 7, 2013

BL1M PUN ADA LAGU?


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Mesti korang pernah dengar tentang BL1M ni kan? Ataupun nama penuhnya, Bantuan Lesen 1Malaysia. Bantuan Lesen 1Malaysia adalah untuk Warganegara Malaysia berumur 17 tahun hingga 40 tahun yang tiada apa-apa lesen serta hanya untuk pengambilan Lesen B2 sahaja. Syarat-syarat lain korang bacalah sendiri kat website dia.

Cuma saya agak terkejut sebab BL1M ini pun ada lagu dia. Siap ada elemen hiphop lagi. Rasa lawak dengar tapi sedap juga. Catchy je muzik dia. Korang dah dengar belum?

Kalau korang nak dengar sambil nyanyi liriknya sekali, korang pergi ke SINI. Korang dengar dulu dan kongsikanlah pendapat korang kat ruang komen di bawah ye?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. bahasa tak satu malaysia sungguh....bahasa rojak !!!!

    ReplyDelete
  2. Hmm.. Ok gak lagu dia. Tgk video dia kt youtube je mcm tapahape.sape yg nyanyi tu ek? mcm suare JayJay skit pun ade.

    ReplyDelete
  3. Eh..mana komen aku tdi..komen balik..Lagu best..Lirik ok2 la..kreatif gak.suare sedap \m/.Bab video clip mcm hampeh la..sape la director dia.

    ReplyDelete