Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 2, 2012

SELAMAT DATANG LUQ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Akhirnya... Akhirnya saya berjaya. Hehehe. Akhirnya saya berjaya menarik seorang rakan saya untuk menjadi seorang BLOGGER. Rakan saya ini saya kenal masa belajar di UiTM Seri Iskandar tapi lepas itu terus lost contact. Tapi, berjumpa semula di Facebook. Terima kasih Facebook. Hehehe.

Dipersilakan...


Nama dia Luqman Al Fudail. Korang terjah la blog dia. Lagipun header dia pun simple dan nice. Saya suka header dia dan jeles gak. Hehehe.

Korang berkenalanlah dengan dia. Dia ini baik tau orangnya.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. header dia cantik! insya Allah nak terjah :)

    ReplyDelete
  2. selamat berkenalan ! HAHHAA
    welcome to our club ! :p

    ReplyDelete
  3. hahaha.. thanks naz.. hope aku berdisiplin dalam update blog aku.. takmo jadi hangat2 tahi ayam. hehe

    ReplyDelete
  4. insyaAllah....
    ajak2 ler dia ke blog remy......he3

    ReplyDelete