KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 2, 2012

"PERLU KE MAKE UP?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Make up ini lebih sinonim dengan orang perempuan. Ada juga lelaki pakai make up dan saya tak nafikan wajah dorang kadang-kadang lagi cantik dari perempuan yang pakai make up. Saya bukan nak cerita tentang dorang tapi tentang perempuan yang pakai make up.

Pakai make up ini ada juga kebaikannya. Dengan memakai make up boleh meningkatkan lagi keyakinan diri seseorang. Ini untuk perempuan ye? Jangan pula lelaki nak meningkatkan keyakinan diri pergi pakai make up. Dah ke lain pula nanti. Hehehe.

Nak pakai make up pun ada masa, tempat dan acaranya. Mana boleh main bantai je nak make up setebal-tebalnya tak kira masa dan waktu. Hehehe.

Anyway, bermake uplah berpada-pada. Jangan terlebih make up sebab orang gelak kuat-kuat kat kita. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. yupp..... ada sesetengah manusia sanggup bermekap sangat tebal hnya kerana nak cantik dan bergaya semata-mata...

    ReplyDelete
  2. KY tak suka make up..rimaslah

    ReplyDelete
  3. Una tak reti make up..pernah member makeupkan tapi rupa jadi macam bomoh ....errrrrrrrr...

    ReplyDelete
  4. make up biarlah bersederhana,,..to get some confident..

    ReplyDelete
  5. setuju abg nasz. sbb kdg2 nak tutup jerawat. =,=
    pape pon less is better.

    ReplyDelete
  6. make up boleh...tapi biar kena dgn org, pakaian dan suasana........
    less is more omputih kata......
    be a natural..... kalau dh over.... tgk pun takut....he3

    ReplyDelete
  7. setuju ! perlu tengok environment. kalau nak pergi pasar, pakai make up jugak, payoh lee. hehe.

    #balas kunjungan anda. terima kasih.

    ReplyDelete
  8. berpada pada.. tngk niat jugak.. nk cntik utk ape

    ReplyDelete
  9. make up..?? natural beauty sudah..hee :p

    ReplyDelete
  10. pakai bedak tabur cap johnson baby pun dah ok..x perlu nak mekap sgt..nnt hilang seri muka

    ReplyDelete
  11. Kena pakai skit kat opis..kalu tidak cam x semangat je...hehehe

    ReplyDelete