KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 9, 2012

JANGAN DISEBABKAN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Jangan disebabkan kita ada kuasa, kita boleh buli orang lain. Kita kata pada orang lain langgar undang-undang, tapi kita atau ahli keluarga kita langgar undang-undang, boleh pula ada pengecualian. Saya tahu bukan semua tapi memang ada. Siapa yang tergigit cili, dia yang terasa pedasnya kan? Korang rasa pedas tak? Hehehe.

Tak ada niat pun nak hina siapa-siapa. Mungkin ini ingatan kepada diri saya sendiri agar tak jadi sebegini. Saya tahu kita semua hanyalah manusia biasa.

Tapi, saya pernah tengok orang sebegini. Antaranya, dia tahan dan marah orang bawa motor tak pakai helmet dan bawa motor tak stabil. Tapi, saya nampak dia bawa motor tqk pakai helmet dan tak stabil. Yang paling best, bila ahli keluarga kena tahan sebab langgar undang-undang, boleh pula dapat pengecualian.

Dunia ini tak adil kan? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. sabar je la..nak buat mcm mana kan...tapi mmg agak tak adil bila jadi mcm tu...

    ReplyDelete
  2. betul tu nasz......
    remy pun ada kenkawan yg bapak nya berkuasa....
    selamba jer..... bwk keta tak pakai talipinggang..... alasan senang nyer..... aku anak polis..... takan kena apa pun......
    sedih kan !!!!

    ReplyDelete
  3. dah tak ada istilah adil dalam dunia ni..cuma kita la yg kena sentiasa beringat

    ReplyDelete
  4. Owh... WELCOME TO THE WORLD...!

    ReplyDelete
  5. hari pertama masuk u, dpt kabar berita, anak dato lepas kes luar tabii. kesian kat mangsa. Hmm..

    ReplyDelete