Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, December 31, 2012

2012 JADI KENANGAN ESOKNYA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Ada beberapa jam lagi kita akan melangkah ke tahun 2013. Dalam sedar tak sedar kita dah makin hampir dengan tahun 2013.

Segala perkara yang berlaku pada tahun 2012 akan menjadi kenangan. Kita terus maju ke hadapan bersama menuju ke tahun 2013 yang bakal tiba.

Ada beberapa perkara yang berlaku di tahun 2012 bagi saya sangat indah. Bulan Mac 2012 adalah bulan saya menamatkan zaman bujang saya. Saya berkahwin dengan seorang perempuan cukup bagus dan memahami saya. Terima kasih kepada isteri saya sebab sudi menerima saya ke dalam hidupnya.

Kemudian, bulan ini menyaksikan isteri saya melahirkan anak kami yang pertama. Memang kalau diikutkan kelahiran anak kami ini dijangka pada tahun 2013 tapi baby nampaknya dah tak sabar nak tengok dunia. Tapi tak apa, janji baby sihat dan dapat menceriakan lagi hidup kami berdua. Anak sulung kami adalah seorang puteri yang akan bertakhta di hati kami.

Ini antara kenangan paling indah yang saya tak dapat lupakan. Ada lagi tapi rasanya inilah yang paling tinggi rankingnya dalam semua kenangan saya. Semoga tahun 2013 nanti akan menghasilkan kenangan yang lebih manis terutamanya bersama dengan puteri tersayang kami.

Selamat meninggalkan tahun 2012.

Dan Selamat menyambut tahun 2013.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment