KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, December 17, 2011

"WAH..BANYAKNYA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Tengah drive, ternampak satu pacuan empat roda penuh dengan buah faveret saya - Durian. Terus secara spontannya saya cakap dalam hati saya,


"Wah... Banyaknya"


Teringin plak nak makan durian. Hehehe.


Sape suka makan durian, cepat bagi saya sikit.


p/s : Geram tengok buah durian banyak-banyak ni. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. wah..besnyer durian..nak makan gak!!!

    ReplyDelete
  2. musim durian dan sampai...berlambak sekarang...

    ReplyDelete
  3. sedapnyerrr ....kalau durian tu buat bubuur durian..serawa...dan mcm2 lagi... hehe...
    joom join segmen ayu...hehehe

    ReplyDelete
  4. saya pun suka makan derian..nak sikit boleh??..haha.

    ReplyDelete
  5. nak durian pi ler kg kita kat taiping tu.... tgh musim byk la nie....

    ReplyDelete
  6. rumah ni pun de 2 guni.now de sebaldi yang dah dikopek.menu pun:bubur durian,cucur durian,lempuk durian.

    memang dialu2 kan sangat mak bagi kat adik bradik mas n jiran,coz mas tak berapa sangat coz dah sebu.huhu

    hemm

    ReplyDelete
  7. wah durian...

    tak sabaq tunggu pasaq malam kat pekan kuah malam sok..

    ble g carik pulut durian.. :)

    nyum.. nyummm.. nyummy

    ReplyDelete