KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, December 8, 2011

"KELUAR ISLAM UNTUK ANUT AGAMA BUDDHA?"

Asalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Baru sempat baca surat khabar. Busy gak. Terbaca satu berita dalam Harian Metro mengenai "Dua Beradik Mohon Keluar Islam - Tangguh Kes 18 Januari".


Tengah fikir apa sebab dorang ni nak sangat anut agama lain. Agama Islam tu dah cukup indah. Dah cukup sempurna. Tapi dorang tetap pilih agama lain.


Mesti ada sesuatu yang berlaku ni. Ataupun iman dan hati dorang dah lemah dan tak percaya kepada Allah.


Pendapat korang kenapa perkara macam ni terjadi? Jom kongsi.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. Islam terlalu indah untuk ditafsirkaan..mungkin diaorg tak jumpa keindahan itu..


    semoga mereka berubah

    ReplyDelete
  2. adakah sebab sogokan dari pihak tertentu yg menjanjikan habuan lumayan jika diterima?? entahlah yg pastinya rapuhnya iman sampai sanggup menggadaikan agama yg dah nyata satunya2 agama yg diterima Allah.. jauhkanlah sifat begitu dari anak2 kita nauzubillah

    ReplyDelete
  3. iman tak kuat..tak pun di pengaruhi orang lain...

    ReplyDelete
  4. kena fahami dulu teks berita tu kan......ermmmm..blom baca lg...kang pong pang pong pang....lain pula kisah asalnya....

    ReplyDelete
  5. org mcmni tak nmpk keindahan Islam tu sendiri sbb dorang tak hidup seperti yang Islam anjurkan..kalo la tahu sujud pada yg maha Esa dan rasa betapa damainya dpt berdoa pada Allah SWT mungkin drg takkan pernah terfikir utk keluar dr agama Islam..

    ReplyDelete
  6. amb... mesti tepuk tangan dengan bangga..

    ReplyDelete
  7. x taw la sbb ap..semoga dye berubah hati..& mnx dijauh kn la jd cmni

    ReplyDelete
  8. MasyaAllah... semoga depa balik kepangkal jalan

    ReplyDelete