Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 14, 2011

TIDUR LEBIH 13 JAM...

Assalamulaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sehari saya tak update blog. Sebenarnya pagi semalam saya ada presentation untuk bertanding Anugerah Persekitaran Berkualiti tahun ni. Saya kena present depan Pengarah Bahagian Latihan, Pengarah JPN Negeri Perak dan ahli panel yang lain. Nervous tu memang nervous gak. Tapi perjuangan tetap perlu diteruskan.

Malam sebelum kami (saya dan staf saya) busy dengan projek-projek keceriaan pejabat. Saya pun kelam kabut gak siapkan report dengan slide untuk presentation. Alhamdulillah selesai dengan kepujian gak. Dapat satu lagi pengalaman. Hehehe.

Mesti korang fikir, tajuk lain tapi saya tulis lain kan? Sebenarnya apa yang saya tulis kat atas tu sebab yang menyebabkan tajuk kat atas. Hehehe.

Petang lepas balik kerja, saya ingat nak tengok movie kat TV tapi secara tak sedar terus tertido dan pagi tadi baru bangun. Habis semua waktu solat saya langgar. Penat sangat kot? Walaupum bukan fizikal tapi memang saya perah mental saya dengan pelbagai perahan idea. Kadang-kadang sebab pressure gak. Hehehe.

So, jangan marah ek saya tak update blog semalam?

p/s: Hari tu pergi Ipoh Parade hadiah Giveaway Simple...Comel sangat. Tapi ada ke orang nak? Korang nak ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. naaaaaaakkkkkkkkk!
    hayoo
    patotla lame dah x nmpak ye.hehehe

    ReplyDelete
  2. klu sy blh ting tong kepala.. haha

    ReplyDelete
  3. kalau nak bagi nak lah...tidur sampai 13 jam.....ini tidur apa ni

    ReplyDelete
  4. nak2. ade something utk abg nasz. tapi da letak link kat fan page. cek it out!

    ReplyDelete
  5. owhh tido 13jam..patutla jiran cik ana nih senyap je semalam..hehe

    nak HADIAH comel tu!

    ReplyDelete