Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 25, 2011

HARAPAN YANG HANCUR...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya sekarang berada di Big Cinemas Teluk Intan. Ingat nak layan movie "Bini-Biniku Gengster" tapi takde plak movie tu kat sini. Memang hancur harapan saya. Hahaha.

Selalunya saya akan terjah je cinema dan tengok movie apa yang ada untuk tengok. Tapi hari ini sebenarnya teringin nak tengok movie "Bini-Biniku Gengster" tapi dorang tak tayangkan kat sini.

Kena la buat pilihan sama ada balik terus atau tengok movie lain. So, saya decide tengok movie lain. Hehehe.

Movie apa? Cuba korang teka. Nanti saya buat review movie yang nak tengok jap lagi.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. big cinema T.intan ni mmg mcm haremm..dulu cik ana pnh p sbb nk tgk KL GENGSTER,bleh die takde tayang lagi pd hal dah dekat 2 mggu release..mmg tertinggal tren btol big cinema TI nih..menci3!!!





    nasz,sila balik cepat..hehe :P

    ReplyDelete