Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, September 30, 2011

CIK EN ! NASZ NAK HEADER SATU!!

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Join segmen lagi. Kali ni join segmen yang dianjurkan oleh Cik En. So, disebabkan hadiahnya adalah Header, saya pun join la sebab saya memang fail dalam bab-bab membuat Header ni. Hehehe.

Kalau menang, dapat la tukar header baru kan? Kalau tak menang pun takpelah. Nak buat macam mana kan? Redha je la. Hehehe.

Cik En tanya saya nak header yang macam mana? Saya nak tema warna Biru, ada ayat "Mohd Naser.com" dan tagline saya "Aku hanya seorang lelaki biasa yang hidup di muka bumi ini", Background header tu nak letak design apa pun takpe tapi taklah kartun sangat - Lebih kepada matang sikit (Hehehe.. Demand). Kalau Cik En nak letak gambar pun boleh. Cik En boleh tengok kat FB saya - email : skysaner@gmail.com -. Itu je kot. Hehehe.

Good luck to me.

p/s : Memang saya ni bengap sikit tang buat header ni. Header lama tu saya edit guna paint je. Muahaha.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. mai nak bg header free... alamak.. xnak kartun ea? hehe xleh bg lah klu cmtuh =p

    ReplyDelete
  2. sy pun tak pandai buat header.huhu

    good luck ek

    ReplyDelete
  3. owh...same la kite tak pandai wat header...

    neway...salam perkenalan...

    datang ni nak balas kunjungan...

    bsame la kite bkongsi pndapt dlm blog ni k??

    rajin2 la singgah tmpt sy.. :)

    ReplyDelete
  4. yui92 : nak2. hehe.

    Eera Shera : hehe..sama la kita tak pandai buat header. hehe.

    si budak kachak : salam kenal gak ye?

    aimie amalina : jom join ramai2. muahaha.

    ReplyDelete
  5. http://nurfuzie.blogspot.com/2011/10/mohd-nasercom-cik-en-nak-bagi-header.html

    ReplyDelete
  6. fuhyooo...dah pakai header baru lol..huhuhuhu~

    ReplyDelete