Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 22, 2011

TIPS SIMPLE DAPAT CAMPAIGN NUFFNANG...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Ada yang minta tips untuk dapat earning Nuffnang tapi saya tak reply. Sebab saya pun tak pasti camne saya buat. Saya cuma ikut tips senior je.

Saya share je la apa yang saya buat ek? Dapat atau tidak Earning dari Nuffang tu, saya tak jamin. Tapi harap korang dapat gak la kan? Boleh belanja saya. Hehehe.

1. Pastikan blog ada trafik.
2. Update survey kat Akaun Nuffang.
3. Hantar tiket pertanyaan kat Nuffnang. Tanya bila akan dapat campaign.
4. Buat entry berkenaan Nuffnang dan bagi backlink pada dorang.

Itu je yang saya buat. Tips dari senior yang dapat ribu riban. Saya ratus ratas pun belum dapat lagi.

Ini tips saya share sebab tak nak orang cakap saya kedekut plak. Itupun kalau terlebih, orang akan cakap riak plak kan?

Korang try la. Harap ada gak hasilnya.

p/s : Saya nak GCB ek? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments: