Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 1, 2011

"ARGH...EMOSI BETUL LA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang ada emosi? Siapa tak ada emosi sila angkat kaki. Hehehe. Saya yakin semua orang ada emosi. Kalau tak ada emosi tu, saya tak tahu nak kategorikan manusia yang macam mana. Korang tolong kategorikan la ek?

Saya nak tanya korang, bila korang tengah boleh ke korang entry gembira? Ada yang boleh dan ada yang tak boleh. Yang boleh, bagi dah biasa baca blog orang tu akan perasan tiada "nyawa" dalam penulisannya. Kan?

Bagi saya, emosi mempengaruhi hasil penulisan kita. Ini untuk korang yang tulis blog sendiri ye? Yang jenis copy bulat-bulat tanpa tulis apa-apa, itu tak kira. Saya kalau tengah sedih, saya tulis entry sedih yang boleh kongsi dengan korang. Gembira pun macam tu juga. Korang ken tulis untuk orang yang baca pun terasa sedih gak. Hehehe. Pandai-pandai kan saya ni.

Point utamanya kat sini, saya nak tekankan yang emosi akan sedikit sebanyak mempengaruhi hasil penulisan korang. Sebab itulah entry korang seperti "bernyawa" sebab korang emosi korang dalamnya.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. emosi tea punya entry, serius kot. hehe. taktau nape tak pandai berlawak dalam penulisan.

    ReplyDelete
  2. dulu.. member saya selalu cakap saya ni tak de perasaan.. sebab bila org lain marah kat saya, saya buat bodoh je.. bila org kutuk saya, saya buat bodoh je..
    memang kena r dulu..
    tapi skrang saya dah ada semosi semula.. haha.ni kawan r yg bnyak membantu..saya ada mslah saraf sikit

    ReplyDelete
  3. setujuuuu...
    mana boleh tgah sedih nak buat entry gembira..boleh haru nanti.hehe

    ReplyDelete
  4. Salam;
    bagus pandangan..jadi penulis berjiwa..lebih kurang macam pelakun lama Ning Fatimah.

    ReplyDelete