Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 8, 2011

"SAYA TAK FEYMES PUN"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang agak jarang update entry kat blog saya ni. Tapi saya cuba sedaya upaya untuk update satu entry sekurang-kurangnya. Harap korang jangan la buat perhimpunan bantah plak ek? Hahaha.

Peristiwa yang berlaku kat rumah bapa saudara saya :

Saya : Pak Cik, saya ada blog.

Pak Cik : Ya? Ramai ke yang baca?

Saya : Tak ramai pun. Follower ada la dalam seribu lebih orang.

Pak Cik : Wah... Feymes la hang ek?

Saya : Err... Mana ada. Biasa je.

Follower baru seribu lebih dah kata feymes. Kalau follower yang dah berpuluh ribu tu camne? Terfeymes kot? Hahaha.

Bagi saya, ada orang datang baca dan komen pun dah cukup bagus. Walaupun hanya seorang dua je tapi ada gak orang sudi baca entry saya yang merapu ni. Memang ada perkongsian ilmu kalau saya dapat. Biasanya saya akan terus taip dalam handphone on the spot atau lepas habis majlis ilmu aka ceramah supaya tak la lupa. Pada masa yang sama, saya berniat untuk jadikan peringatan saya bila saya nak explore blog sendiri nanti di samping berkongsi ilmu dengan geng-geng blogger yang terjah sini.

Feymes atau tak feymes tu perkara kedua bagi saya. Yang penting, entry saya ada orang baca dan komen. Demand kan saya ni? Hehehe.

Tapi tak dinafikan, kalau jadi feymes pun ok gak. Hahaha.

Sesape nak jadi feymes, angkat jari hantu kaki cepat.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

17 comments:

  1. haha yg penting ada org baca apa kita tulih :D

    ReplyDelete
  2. hahhaha... femes la ni.. :) bukn senang nak capai 1000

    ReplyDelete
  3. okay la tu. yg penting ada org baca kan. hehe.

    ReplyDelete
  4. Pemessssss tuuuu...:)

    Hey!bkn abby punya majlis tu.Majlis tunang Sepupu abby la.haha...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah ada yang mengenali blog Nasz ni, macam kakak, suka baca n3 Nasz, femeslah tu kan kan kan hahaha

    ReplyDelete
  6. hehehe..selamat menuju ke dunia feymes ek :)

    ReplyDelete
  7. aku baru 500 tk femus la cam ni.. kih kih kih

    ReplyDelete
  8. acik angkat jari kaki antu ...
    :)

    ReplyDelete
  9. okay la 1000 femes

    10,000 famous amous

    100,000 super duper famous.

    hahaha :D

    ReplyDelete
  10. pakcik!!
    anak sedara pakcik ni femes!!
    siap ada jiran comey lagi tau! keh3

    ReplyDelete
  11. hahaha... tak nak jadi feymes... tak larat lagi... dah serik... huhuhu...

    ReplyDelete
  12. sy pn msih mncari pengomen tegar..huhu

    ReplyDelete
  13. hahahha
    kalo angkat jari telunjuk bole?
    hehe
    betol!
    feymes tu bonus
    yg pntg isi yg kita nk smpaikan
    dan ade owg sudi bace walau sowg kan
    i sokong la yuu
    heheh

    ReplyDelete