Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, September 17, 2011

"CANTIKNYA AWEK TAPI..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah makan tadi, ternampak seorang awek yang bagi saya memang cantik. Rambut diikat kat belakang. Kulit pun putih. Muka pun cantik.

Tapi malangnya, dia seorang PEROKOK. Terus hancur pandangan saya tadi. Sedih saya tengok. Saya memang tak pernah hisap rokok. Dan saya nak kekalkan.

Saya harap awek-awek yang cantik kat luar sana, jauhilah rokok sebab takde faedahnya pun. Menghabiskqn duit je.

Wassalam.

p/s : Entry luahan rasa dan nasihat. Terima dengan seadanya ye? Jangan sentap ye? Hehehe.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. x suka laki yg smoking..annoying tol..huhu

    ReplyDelete
  2. haiyaa muka cantik2 tp perokok pulak kann.

    ReplyDelete
  3. payah nak respect perempuan yang merokok

    ReplyDelete
  4. hmm..merokok tu tak sedap lgsg.rasa x best.asap pun busuk..hoho :p

    p/s : perokok tegar,sila jgn marah saya :)

    ReplyDelete
  5. tu awek yg sosial kot.. tak leh wat bini tu..

    ReplyDelete
  6. perokok pulak dah, ishk3

    *betui tu, bukan ade paedah ape pon kan,

    ReplyDelete
  7. perokok pulak dah, ishk3

    *betui tu, bukan ade paedah ape pon kan,

    ReplyDelete