Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, September 26, 2011

SEGMEN YUI92 : JUST A YUI92 BLOGLIST

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya dijemput oleh penganjur untuk join segmen bloglistnya. Saya pun baru je lepas blogwalking dan nak support blogger ni dengan join segmen bloglistnya.

Yui92 suruh saya komen blog dia tapi masalahnya blog saya pun berterabur dan tak best pun. Tapi kalau nak saya komen gak, saya komen sikit-sikit je ek? Hehehe.

Blog Yui92 ni dah ok tapi rasanya kena susun balik side bar supaya nampak kemas. Yui92 kena fikir macam pembaca Yui92. Bila dorang datang blog Yui92, Yui92 nak dorang nampak apa dulu. Butang Follower? Entry Terbaru? Saya cuma bagi pendapat ye? Saya punya blog pun masih dalam proses penaiktarafan yang tak naik-naik pun.

Saya dah letak link Yui92 dalam bloglist Suka Sama Suka ye?

Jom join segmen  bloglist Yui92 ni. Sama-sama kita support geng blogger yang lain. Saya cari tarikh tutup tapi tak nampak pun. So, nak tahu tarikh tutupnya, sila tanya penganjurnya terus ek? Saya tak jumpa la. Hehehe.

Itu je.

p/s : Hujan lebat malam ni. Astro macam biasalah, "Services currently not available".

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. oh tuhanku... terharu sungguh..

    hehe thnxs for ur comments... blog telah dimasukkan segera.. =p=p

    ReplyDelete
  2. abg nasz.. saya tag kat sini..:)

    http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/09/jom-senyum-sambil-hadiahkan-al-fatihah.html

    ReplyDelete
  3. yui92: thanx. hehe.

    permata biru : Insya Allah. saya tengok camne nnt sama ada bleh join atau tak.

    fierul : jom2. join ramai2. hehe.

    ReplyDelete
  4. alololo comelnye :P
    nasz mmg rajin ;)







    jiranmu,
    cik ana =)

    ReplyDelete
  5. anamizu : hehe..comey kan? yup, saya memang rajin.

    ReplyDelete