Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 21, 2011

"STRESS" LUCKY DRAW

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak join lucky draw plak. Lucky Draw yang sangat unik. "Stress" pun ada lucky draw. Hehehe. Mesti penganjur ni tengah "Stress" ni. Sebab tu la buat lucky draw camni kan? Hehehe. Gurau je. Jangan santau saya.

Simple je nak join Lucky Draw ni, saya cuma kena sambung ayat:

"Bila stress saya akan sentiasa terasa lapar dan nak makan je. Kadang-kadang saya akan pandang dinding dengan muka yang sangat hensem dan blur. Ada juga masanya saya berlari keliling padang pada waktu tengah malam sebab stress tak boleh tidur. Tapi, selalunya bila saya stress, saya akan diam membisu tanpa kata-kata. Kalau perlu meluahkan apa yang hendak dicakap, saya akan cakap apa yang perlu dicakapkan supaya percakapan yang saya cakapkan itu diterima dan difahami oleh orang yang mendengar saya bercakap itu"

Hehehe. Penganjur suruh buat ringkas je tapi inilah yang paling ringkas. Kalau tak nak yang ringkas, rasanya tak terbaca kang?

Hadiahnya masih rahsia. Memang misteri sungguh hadiahnya itu. Adakah alat untuk melepaskan stress? Adakah ubat mengurangkan rasa stress? Adakah hadiahnya pun berkaitan dengan stress? Kita nantikan.

Tarikh Tutup : 25 September 2011 (Midnight).

Korang yang tengah stress tu, join je Lucky Draw ni. Sekurang-kurangnya korang boleh lepaskan stress korang. Kalau nasib baik, dapat hadiah rahsia. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments: