Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 21, 2011

1ST GA CIK NAJIHAH - MERIAH YAW

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Semalam blogwalking tapi jadi silent reader je la. Ternampak 1st Giveaway Cik Najihah ni. Tengok tajuk "Meriah Yaw" tu memang menarik la. Hadiah pun masih misteri. Hehehe. So, dengan niat untuk dapat hadiah free (sudah semestinya) dan memeriahkan lagi "kemeriahan yaw" giveaway ini, saya pun dengan pantasnya menjoin sekarang. Semalam terlalu mengantuk, so, saya ambil keputusan nak join hari ini. Hehehe.

Sebenarnya, nak join giveaway ni sangatlah senang. Cuma saya ni tak berapa gemar biar satu entry ni takde langsung hasil air tangan tulisan saya yang skema ni. Hehehe.

Tarikh tutup : 23hb September 2011 (12 malam).

Apa lagi? Orang nak bagi hadiah free tu, serbulah.

p/s : Saya doakan Cik Najihah bagi hadiah kupon McD ke? Hehehe. Kan best.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments: