Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, September 25, 2011

DINNER PLATE UNTUK MALAM NI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini saya asyik makan Fast Food je. Tadi siang saya makan Double GCB set. Malam ni plak saya makan Dinner Plate KFC.

Tak tahu kenapa hari ini saya kalau dengan 'nafsu' saya. Bukan sebarang 'nafsu' tapi 'nafsu makan'. Korang fikir bukan-bukan. Hehehe. ( macam saya plak yang fikir bukan-bukan).

Biasanya saya akan tahan diri tapi entahlah hari ini lain plak. Saya dah biasa keluar seorang diri. Jalan-jalan seorang diri. Tapi hari ini rasa nak jalan-jalan dengan kawan-kawan. Tapi kawan-kawan saya kebanyakkan dah kawin dan duduk jauh.

Awek? Saya mana ada awek. Takde perempuan nak saya ni. Macam la saya ni hensem. Sila muntah biru ye? Hehehe.

Anyway, nak balik rumah dan nak tengok Cerita Merlin Season 1. Ada Season 2 dan Season 3 tak tengok lagi. Cerita Vampires Diary Season 2 pun tak tengok lagi.

Korang makan apa untuk dinner? Mesti sedap kan?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. fulamak, bestnye makan kat KFC.. lama dah tak mkan fastfood, hari2 duk mkan nasi putih, je..

    kena jimat punya pasal r..

    ReplyDelete
  2. salam,
    uish, seharian fast food, lalu ke?

    saya makan nasi putih + tom yam daging

    ReplyDelete
  3. uish..makan GCB & KFC in 1 day.. tringin nak mkn GCB tp x pegi2 lg mcd.. cik khulda da la tringin mkn ayam KFC.. kitaorg makan nasi je..=)

    ReplyDelete
  4. terliur tengok ayam tu.. dh lama tk mkn kfc

    ReplyDelete
  5. td pon lalu je dpn kfc tp hati berat nak msok sbb nak mkn nsi:)

    ReplyDelete
  6. asyikin : lapar ke? g la makan. hehe.

    zul : saya pun jimat gak. cuma makan sekali sekala je. hehe.

    fiq : wah..tomyam campur faveret saya.

    intan : memang nyum nyum GCB tu. sedap.

    sue : jom makan sekali nak? hehehe.

    nurpiska : kadang2 je bleh makan. sebab baik makan nasi. kenyang. hehe.

    Bro ahmad : thanx bro.

    ReplyDelete