Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, September 22, 2011

GIVEAWAY : SIMPLE GIVEAWAY BY HOB

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya nak join giveaway lagi. Hehehe. Kenapa sejak sehari dua hari ni saya asyik nak join giveaway je ek? Tengah fikir dengan seriusnya. Sebab saya dah lama tak join apa-apa giveaway. So, kali ini saya nak join Giveaway yang dianjurkan oleh Aishah plak.

Senang je nak join giveaway Aishah ni. Tampal banner dan link ke blog Aishah. Kemudian, follow blog dia. Nak tag atau tak, ikut saya. Sebab saya ni susah sikit nak tag orang ni. Bukan sebab kedekut atau apa pun. Sebab rasa macam susah dan banyak kerja nak copy paste url serta inform dorang.

Hadiah pun menarik. Ada banyak sponsor. Saya pun nak cari sponsor la. Hehehe. Pemilihan akan dibuat menggunakan random.org. Harap-harap dapat la hadiah. Hehehe.

Tarikh tutup tak nampak plak. So, sementara masih ada peluang lagi, cepat-cepat join. Senang je.

p/s : Memang senang tapi sayanyer entry panjang berjela. Muahaha.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment