Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, September 28, 2011

"SAYA NAK JOIN BLOGLIST PANGGIL AKU HAN"

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak join satu lagi segmen bloglist yang dianjurkan oleh Han. Segmen ni simple je. Lagipun saya nak support geng blogger kita ni.

Han suruh saya komen blog dia. Blog Han ni simple je. Background putih dan senang nak loading. Saya suka blog yang simple dan senang nak godek. Blog Han ni kira simple. Saya suka.

Saya dah letak link blog Han di Suka Sama Suka Bloglist. Sila check ye?.

Tak nampak pun tarikh tutup untuk segmen bloglist. Mungkin sebab ini segmen rasmi pertama Han kot? Anyway, kalau korang nak tau bila due date segmen bloglist, sila-silalah tanya kepada Han. Saya tak tahu. Hehehe.

Jom join ramai-ramai. Kenal dengan kawan-kawan baru pun best juga.

p/s : Tak lupa kepada kawan-kawan lama. Jangan risau. Korang sentiasa di hati. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments: