Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, October 18, 2010

ISNIN YANG BUSY!!!

Salam semua.

Hari Isnin memang hari yang busy kat sini. Tapi kadang-kadang tak busy sangat.  Saja buat-buat busy.  Lagipun hari nie takde mood nak keje.  Problem pun tiba-tiba banyak hari nie.  Bukan nak mengeluh, tapi saja je nak bagitau.  Kalau takde problem, aku takkan dapat belajar benda baru.  So, aku lebih prefer buat salah dan belajar untuk betulkan kesalahan itu.

Pagi tadi hujan punyalah lebat sampai aku bleh terbangun dari tido. Biasa la.. Atap rumah sewa aku zink je. So, bila hujan turun lebat, memang bising la..haha.. Tapi memang syok tido sebab sejuk dan nyaman.

Esok aku nak kena pergi ke JPN Ipoh ambil stok plak.  Dorang punya alasan takde transport nak hantar. Stok aku pun dah sampai tahap kritikal skrg.  Kena la pergi ambil kat sana terus.  Dah la jauh.  Nak pergi sana paling cepat pun 3 jam to 4 jam.  Itu pun guna short cut.  Ala..jalan kampung.

Atas meja aku bertimbun kerja yang tengah pending... Letihnya... Bosannya... Huhu... Nak mengeluh pun tak guna, ini yang aku pilih, so, kena la menghadapnya.

Ok la..Aku pun dah tak tau nak merapu apa, setakat ini je ngomelan aku.

Adios.

Wassalam.
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment