KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, May 15, 2013

PUAN NORISH KARMAN TERSINGKIR


Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi terlayan Program Masakan - Masterchef Selebriti Musim Kedua. Episod kali ini dorang akan beritahu pasukan yang mana menang dan yang mana kalah. Pasukan yang menang cabaran luar adalah pasukan Biru yang diketuai oleh Celina.

Di peringkat penyingkiran, selebriti yang perlu bersaing untuk mengelakkan dari tersingkir adalah Kechana Devi, Radhi OAG, Che Ta, Lydiawati dan Enot. Masakan yang perlu mereka masak adalah laksa. Nampak senang kan? Tapi sebenarnya bukan senang. Susah juga tau nak masak laksa. Saya tak pernah masak tapi pernah tolong emak saya asingkan isi ikan dari tulangnya.

Enot dan Norish Karman sebenarnya tak berapa sihat dan deria rasa mereka mengalami masalah. Oleh itu, mereka tak dapat rasa dulu masakan laksa mereka sebelum diadili oleh juri. Semua selebriti telah berusaha bersungguh-sungguh dan akhirnya Puan Norish Karman kecundang dan menjadikan selebriti yang ketujuh tersingkir.

Takpelah, ini cuma rancangan realiti je. Tak perlu nak emosi sangat. Kita layan je sebagai hiburan. Hehehe.

p/s : Isu baju tak sama warna pun boleh jadi hangat kan? Hahaha.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. ho yeke? ha2.. best ni klu dpt tgk ulangan.. heee.. teman xde astro.. =P

    ReplyDelete