KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, May 7, 2013

MAYEESA KENA 'KENDURI'...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

minggu lepas, saya dan isteri saya serta Mayeesa balik ke kampung isteri saya. Disebabkan isteri saya mengundi Kuala Kangsar dan saya pula mengundi di Jawi, Penang. Saya kenalah redha untuk tinggalkan isteri dan Mayeesa di kampung isteri saya.

Malam sebelum nak pilihanraya 13, isteri saya beritahu nyamuk 'kendurikan' muka dan kepala Mayeesa. Habis berbintik merah muka dia. Isteri saya hanya perasan pagi keesokannya.

Kesian Mayeesa. Biasanya, nyamuk tak lah banyak macam malam tu. Kita kena gigit dengan seekor nyamuk pun dah terasa gatal, inikan pula Mayeesa yang kena gigit dengan berpuluh-puluh ekor nyamuk. Geram saya dengan nyamuk-nyamuk ni tapi nak buat macam mana, benda dah jadi.

Dah beli krim untuk sapu kat tempat kena gigit tapi masih tak surut lagi. Risau Mayeesa kena demam je. Harap tak ada apa-apa.

p/s : Mayeesa tetap comel walaupun muka penuh bintik-bintik merah.

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. laaaa...cian nye baby comel
    aah..tetap comei lote
    moga kesan gigitan nyamuk tu segera hilang

    ReplyDelete
  2. Nanti bayi ni mesti imun pada gigitan nyamuk.

    ReplyDelete
  3. alaa..kesian dye..moga cepat sembuh ye baby...btw sue follow sini..nnti follow sue balik ye http://sueomey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Adik Mayeesa comel....tak cube mopiko ke bang?

    ReplyDelete
  5. ala sian nya mayeesa..... kena kenduri dek nyamuk.......

    ReplyDelete