Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, May 6, 2013

SEGMEN REVIEW PERCUMA

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya pun tengah bosan dan tak tahu nak update apa, saya terperasan ramai rakan blogger di bloglist saya join segmen review percuma ini. Macam menarik. Lagipun, dah lama tak ada oran gnak review blog saya. Hehehe.

Bagus juga kalau ada orang review blog kita. Sebab kita bukan perasan kelemahan blog kita. Pembaca blog kita saja yang tahu bagaimana prestasi blog kita. Mungkin cantik dan bagus di mata kita tapi di mata pembaca kita tidak.

Jangan fikir,

"Ini blog aku, aku punya pasallah nak buat macam mana pun"

Kalau korang nak buat blog yang korang tak nak orang lain baca, saya pun tak kisah. Tapi, kalau korang buat blog nak orang lain baca, jangan sombong. Terima kritikan dan perbaiki blog korang. Blog saya pun bukan bagus dan masih banyak kena diperbaiki lagi.

Tarikh tutup untuk segmen ini belum lagi dikenalpasti oleh penganjur. So, jemput join segmen ini ramai-ramai.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. Singgah sini, hehe

    http://www.mhakimfaiz.my/2013/05/segmen-review-percuma.html

    ReplyDelete
  2. http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/05/segmen-review-percuma.html

    Ayna singgah sini! Dah follow :)

    ReplyDelete
  3. all the best nasz..... semoga berjaya nanti....

    ReplyDelete