Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, March 22, 2013

MAYEESA MENIARAP...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Alhamdulillah, usia Mayeesa lebih 2 bulan sekarang. Suatu hari yang hening di rumah saya, isteri saya di luar menyidai baju di ampaian. Kedengaran dari dalam rumah rengekan Mayeesa. Isteri saya pun berfikir,

"Tak ada orang sebelah dia, merengek la dia"

Isteri saya menghabiskan proses penyidaian pakaian dan terus ke ruang tamu untuk melihat apakah yang sedang dilakukan oleh Mayeesa. Alangkah terkejutnya isteri saya apabila melihat Mayeesa dalam posisi hampir meniarap tapi belum meniarap sepenuhnya. Lantas isteri saya mencapai Samsung Galaxy SLnya dan menangkap gambar proses bersejarah itu.



Mayeesa sempat berehat sebentar semasa tangan kiri dia masih berada di bawah badan dia untuk mengumpul tenaga. Tak lama kemudian, Mayeesa meneruskan usaha untuk meniarap secara sendiri buat kali pertama dan akhirnya berjaya. Selepas berjaya melaksanakan misi bersejarah itu, Mayeesa cuba untuk kekal fokus tapi disebabkan masih baru dalam hal ini, Mayeesa terpaksa meminta bantuan daripada mama dia dengan cara menangis.

Proses bersejarah ini berlaku dalam pantauan seorang ibu yang terlatih. Selepas itu, Mayeesa masih mencuba untuk meniarap untuk kali kedua tapi tak berjaya. Takpe, teruskan usaha, jangan putus asa.

p/s : Saya olah seperti yang diceritakan oleh isteri saya. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. la comeinye
    baby dlm proses membesar
    moga mayeesa jd anak yg solehah k...

    ReplyDelete
  2. mayeesa dah meniarap ye...... lepas nie dah start merangkak...habis satu rumah dia tawaf...he3

    ReplyDelete
  3. wah tetiba rasa mcm nk kawin cepat2 untuk merasa ada anak sendiri huhu :P

    ReplyDelete
  4. jemput join :)
    http://fiqansz.blogspot.com/2013/03/segmen-3-in-1-by-fiqa-nsz.html

    ReplyDelete
  5. Cayok cayok! Cik Mayeesa pasti boleh punya! ^___^

    ReplyDelete
  6. comelnye dah meniarap.. hee
    tapi kepala dia xcukup kuat lagi abg nasz. :)

    ReplyDelete
  7. mcm susah tapi tetap teruskan...bagus2 :D

    ReplyDelete
  8. comelnya..
    lama x masuk blog ni dah ada baby rupanya.
    hiks!

    ReplyDelete