KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, March 13, 2013

MENIKMATI NASI AMBENG...



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya singgah di pasar malam Batu 20 Selekoh tadi. Beli 2 bungkus Nasi Ambeng dengan ayam goreng berempah.

Isteri saya tak pernah makan Nasi Ambeng ini. Saya dah makan banyak kali. Korang pernah makan Nasi Ambeng?

p/s : Rasanya Nasi Ambeng ini masakan orang jawa. Betul ke?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v2.0.10

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. A ah masakan orang jawa... :) sedap mkan.. lg2 makan makan atas daun pisang.

    ReplyDelete
  2. betul3..masakan org jawa :) rumate saye mase kat kolej dlu slalu bawakkan. die org jawa :)

    ReplyDelete
  3. kalau duk johor tp tak pernah mkn nasi ambeng ni mmg boleh kena siku ler...haha!

    ReplyDelete
  4. Tak pernah lagi merasa nasi ambang ni ..pernah nak cuba masa lalu sungai besar, tapi kedai tutup.

    ReplyDelete
  5. memang sedap nasi ambeng nie..lagi2 kalau makan ramai2 dalam talam..best

    ReplyDelete
  6. Sedap nasi ambeng nih... sy suka makannya. tp jarang2 jumpa dh

    ReplyDelete
  7. Saya dulu pernah belajar di Sungai Bakap & Bagan Datoh. Dah follow baru prasan en. naser pnya profail. Salam perkenalan dari blogger baru

    ReplyDelete
  8. first time dgr nasi jenis nie... huhu

    ReplyDelete
  9. teringin nak try nasi ambeng nie...nampak mcm sedap jer....

    ReplyDelete
  10. Dah pernah makan nasi ambeng, sebab mummy saya keturunan Jawa. Selalu je beli bila balik kampung sebelah mummy di Kuala Selangor. :)

    ReplyDelete