KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, February 26, 2012

"KICK ME PLEASE!"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Terkenang saya masa zaman saya belajar di sekolah menengah dulu. Kami tulis ayat "Kick Me Please" atau ayat-ayat untuk mengenakan orang, pastu lekatkan dengan salotep.


Kemudian kami pura-pura tepuk belakang kawan yang kami kenakan dengan kertas kami tulis "Kick Me Please!" tadi. Kertas tu akan melekat kat belakang baju kawan kami tu. Hehehe. Nakal kan saya dulu?


Pastu, kami akan biarkan dan perhatikan dia. Nanti tiba-tiba ada orang tendang atau kick dia, dia akan terkejut pastu akan tanya,


"Awat hang tendang aku?"


"La... Hang suruh tendang"


"bila masa plak?"


"Tu kat kertas belakang hang tu"


Dia pun raba-raba belakang dia dan terpegang kertas yang kami lekatkan kat belakang dia tadi. Kami semua gelak sakan tengok dia terkejut. Hehehe.


Korang pernah perkenakan orang macam ni tak?


p/s : Kenangan nakal zaman sekolah menengah. Hehehe.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. hhahahaha pernah je. bukan setakat sekola menengah. masuk U pon main lagi.

    ReplyDelete
  2. hhahahaha....ke main lagi....
    agak la nakal...

    ReplyDelete
  3. jgn letak kick me please..
    letak "kill me please"..haha..baru best

    ReplyDelete
  4. hahaha..pernah juga kenakan orang...tapi tak lekat kertas macam tu la..letak colgate atas kerusi je..pastu bila diorg duduk n bangun balik...memang jelas la kesan colgate kt seluar diorg tu :)

    ReplyDelete
  5. remy dulu lagi nakal.... tarik kerusi kawan biler nak duduk sampai jatuh terlentang.... lepas tu remy pulak yg pucat...sebab die nangis sampai habis kelas.....teresak2..... kecian pun ade..... he3

    ReplyDelete