KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, February 9, 2012

"NAK IKHLASKAN HATI...SUSAH SEBENARNYA"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Korang rasa senang ke nak ikhlaskan hati korang? Korang rasa korang ikhlas ke? Macam mana korang katakan korang ikhlas tu? Ada bukti? Resit?


Memang kita disarankan untuk ikhlaskan hati dalam melaksanakan sesuatu. Tapi tak mungkin semua perkara kita akan ikhlas. Ada gak perkara yang kita buat, mungkin pada masa tu emosi kita tak stabil, hilang keikhlasan tu.


Macam mana nak tahu kita ikhlas? Cuma diri sendiri je yang tahu betapa ikhlasnya diri kita. Orang lain takkan tahu sebab keikhlasan tu timbul dari hati kita sendiri.


Betul tak?


p/s : Pendapat saya saja.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. keikhlasan tak boleh keluar dgn kata kata je. kadang2 org kata ikhlas tp hati tak tahu . dan resit mmg tak akan ada kan :)

    ReplyDelete
  2. setujuuuu!!!


    kita je tau kita ikhlas ke tak...

    :)

    ReplyDelete
  3. betul tu..kdg2 tak ikhlas..tapi hati ku je yg tau..hehe...

    ReplyDelete
  4. Kita xtahu pun diri kita ikhlas sebb yang evaluate hanya Allah.

    ReplyDelete
  5. mulut berkata ikhlas.....
    boleh didengar...
    tapi hati...tak siapa yg tahu......
    hanya tuhan yg dapat menilaikan nya....

    ReplyDelete
  6. SAYA pun setujuuu... tapi kite tak leh lah nak cakap.."eh, aku ikhlas lah".. tu dah jadi tak berapa nak ikhlas lah kan?

    ReplyDelete