KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, February 17, 2012

"BILA DEPAN MATA, TAK RASA APA-APA PUN..."

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Antara perkara yang kita sebagai manusia tak perasan kita lakukan tapi kita akan perasan bila perkara itu dah hilang dalam hidup kita. Korang pening? Hehehe.


Maksudnya bila seseorang itu contohnya suami atau isteri kita sentiasa bersama kita, kita ambil mudah je layan dia. Sebab kita sentiasa leka tapi bila kita dah kehilangan dia, baru kita sedar betapa pentingnya dia dalam hidup kita.


So, hargailah dia sementara dia masih ada dengan kita.


p/s : Tengah belajar menghargai si "dia" yang bakal menjadi sebahagian diri saya.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. ye...sy ngaku tgolong dikalangan org terleka...huhu

    nasihat menarik

    ReplyDelete
  2. betol... nanty bole dh kehilangan mule lah menyesal... jadik hargailah org yg kite syg sementara dorg masih lagi bersama dengan kita...

    ReplyDelete
  3. wah wah nak berdua tak lama lagi yep..

    ReplyDelete
  4. betul tu..kadang2 manusia no ego untuk menunjukkan betapa dia kasihkan org yang disayanginya, tapi bila orang tu takde...mulalah menyesal..hurmm, hargai sementara ada...

    :)

    ReplyDelete
  5. betul tu nasz.....
    bila berjauhan baru kita tahu betapa rindunya kita.....

    ReplyDelete
  6. saya suka!!hehe
    thanks dear ;)

    ReplyDelete