KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, February 18, 2012

"PINTU ITULAH MASUK, PINTU ITULAH KELUAR"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Saya baru selesai dengan Program Kaunter JPN di Rural Transformasi Council (RTC) di Gopeng, Perak. Tadi tengah hari masa nak datang dan parking memang padat serta ramai. Lebih kurang juga saya cari parking yang dekat-dekat penuh dan jalan ke pintu utama diblocked oleh anggota RELA dan JPJ.


Saya terpaksalah parking jauh sikit dengan bangunan RTC tu dan terpaksa menapak jauh sikit tapi takpelah, senaman. Lagipun saya ni jarang bersenam. Hehehe.


Saya menapak sehingga terjumpa satu pintu masuk dan ramai orang tengah masuk pintu tu. Bersesak gak tapi tak lah sesesak tadi masa saya nak keluar. Disebabkan saya parking di luar, kalau saya nak jalan ikut pintu depan, memang saya terpaksa menapak lagi jauh la gamaknya.


Mahu tak mahu terpaksalah bersesak-sesak keluar di pintu kecil tu. Hujan pun masa tu renyai sepoi-sepoi bahasa tapi mula hilang kesepoiannya dan makin lebat. Ada saya terdengar budak-budak kecil menangis. Kesian plak kat dorang tapi nak buat macam mana, saya pun tersepit sekali.


Masa keluar tadi, masih ramai yang tengah usaha untuk keluar. Hujan makin lebat.


p/s : Sabar je la.


Wassalam.


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

8 comments:

  1. tak sempat singgah.....betul ke tempat tu besar

    ReplyDelete
  2. sabar je la.. lain kali buat pintu besa2 sket

    ReplyDelete
  3. pengajaran...buat 2 pintu...perancangan tak berapa teliti ni..sabar je la

    ReplyDelete
  4. aik...xkn la xde pintu lain kot??mmg kecik sgt ke pintu tu??

    ReplyDelete
  5. aik...xkn la xde pintu lain kot??mmg kecik sgt ke pintu tu??

    ReplyDelete
  6. satu jln keluar masuk....
    kena pulak hujan lagi ler ramai yg tersepit.....

    ReplyDelete
  7. slalu ke sesak kat situ? kecian kat budak2 tu

    ReplyDelete