Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, February 29, 2012

"SAYA DI PENJARA KAJANG?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Sekarang ni saya berada di Jabatan Penjara Malaysia Kajang. Bukan saya dipenjarakan tapi saya ada taklimat mengenai aset alih kerajaan. Hehehe.


Ini pertama kali saya masuk kawasan penjara Kajang. Besar gak dan berbukit-bukit. Penat Kenari saya mengaum-aum sebab kena naik bukit. Biasalah kereta Kenari saya ni 1,000 cc je. Hehehe.


Taklimat ni melibatkan 3 agensi di bawah Kementerian Dalam Negeri (KDN) iaitu Jabatan Penjara Malaysia, Jabatan Pendaftaran Negara dan Jabatan Imigresen Malaysia.


Nak sambung dengar taklimat. Korang tengah buat pe tu?


-NASZ-


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. remy cam biasa.....
    siapkan menu proposal... buat sampling utk bangkok air dan sambil2 jeling tgk supplier day

    ReplyDelete