Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, April 30, 2013

"GIVEAWAY BY MISS BELLA RAZALI"

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Berjalan-jalan ke blog Remy terjumpa satu giveaway dari Miss Bella Razali. Rasa terpanggil untuk join disebabkan ketandusan idea untuk update blog. Lagipun, dah terlalu lama saya tak join mana-mana Giveaway yang dianjurkan dalam dunia blog ini. Lagipun, hadiah-hadiahnya simple dan mengujakan. Hehehe.

Saya nak kena ceritakan dah berapa lama saya di dunia blog ini. Saya pun tak berapa ingat sangat. Rasanya bertahun jugalah. Saya mula berblogging dalam Bulan Mei 2009. Saya ini tak ada apa-apa kelebihan pun. Cuma tahu tulis blog je kelebihan saya. Menulis sesuatu bukan senang walaupun nampak senang.

Senang nak baca tapi nak tulis bukan sesuatu yang senang. Kalau idea tengah melimpah ruah keluar dari kepala, takpelah. Tapi, kalau kepala memang dah blank, memang tak dapat tulis apa-apa pun. Bahagian untuk edit blog ini pun saya tahu sikit-sikit je. Header blog saya ini pun dah lama tak tukar.

Tetapi, apa yang saya tulis datang spontan dari kepala saya sendiri. Mungkin saya ada edit sikit supaya nampak sopan dan tak menyakitkan hati yang membaca. Saya kena juga jaga hati para pembaca blog saya yang tak seberapa ini. Sekurang-kurangnya dorang sudi baca walaupun terpaksa. Hehehe.

Giveaway ini dijangka tamat pada 10 Mei 2013 tetapi tarikh tersebut akan bertukar mengikut sambutan. Ini yang dikatakan oleh penganjur. Di sini saya menyeru supaya korang di luar sana untuk ramai-ramai join giveaway ini. Untung-untung dapat hadiah. Hehehe.

Saya nak tag :

TeAqArH
MizzTina

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

3 comments:

  1. all the best nasz......semoga berjaya nanti...remy doakan....

    ReplyDelete
  2. Hai:) tahniah anda antara pemenang cek here now :)http://bellaonlinediaries.blogspot.com/

    ReplyDelete