Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, February 4, 2014

1ST GIVEAWAY BY NUR LOVEKASIH BLOG

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Bagi kesekian kalinya saya menyertai giveaway lagi.  Saya tak mengharapkan apa-apa kemenangan cuma hakikat diri ini ingin menyertai giveaway ini adalah dari lubuk hati yang suci dan murni. Ewah. Berpujangga pula saya pula kan? Hehehe.

Giveaway ini dianjurkan oleh Nur Lovekasih blog.  Bukan hadiah yang dipandang tapi keseronokan mengemaskini blog yang penting.  Tetapi, kalau ditakdirkan adalah rezeki saya, saya terima dengan hati yang terbuka.

Tentatif giveaway ini adalah seperti berikut :

#12 Feb 2014 - senarai peserta akan dikeluarkan.
#13 Feb 2014 - pengumuman para pemenang


Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment