KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, February 4, 2014

FEBRUARY SPECIAL GIVEAWAY BY HUMAI, EIRA & FASIHAH

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya sertai giveaway lagi.  Tapi kali ini giveaway special sikit.  Memang banyak juga syarat-syaratnya.  Tetapi hadiah pun banyak.  Saya nak cuba nasib je.  Ada rezeki, Alhamdulillah.  Tak ada, bukan rezeki saya la kan?

Kenapa perlu sertai giveaway ini? Entahlah.  Saya ini nampak peluang untuk promosi blog saya, saya terus tangkap je.  Tak fikir panjang dah.  Lagipun, saya tak rugi apa-apa pun.  Saya cuma ikut syarat dan tulis entri tentang giveaway ini.  Kemudian, siap.  Dah boleh hantar.  Senang je kerja saya.  Senang je saya nak kemaskini blog saya ini. Hehehe.

Special giveaway ini tak ada tarikh tutup.  Ikut suka hati penganjur bila dia nak tamatkan giveaway ini.  Korang takkan tengok je? Tak nak join?


Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment