Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, February 6, 2014

2ND GIVEAWAY BY NINA

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini boleh sertai mana-mana giveaway lagi.  Oleh itu, saya dengan pantas ingin menyertai giveaway yang dianjurkan oleh Nina ini.  Giveaway ini ada banyak hadiah sebab banyak sponsor.  Oleh itu, agak banyak jugalah syarat-syaratnya tapi bagi saya kira oklah.  Ada sesetengah giveaway yang saya sertai, macam-macam kena buat, follow, like dan bagai-bagai lagi.

Saya harap menang hadiah ke?  Harapan itu ada tapi macam biasalah, saya tak naklah letak harapan menggunung setinggi gunung Everest.  Cuma, kalau saya menang, Alhamdulillah, itu adalah rezeki saya.  Kalau tak menang, tak apalah, mungkin ada hikmahnya.  Kan?

Saya nak kena tag 2 orang :

Hana Jalil
Miss Hunymadu

Tarikh tutup giveaway ini adalah pada 7hb Februari 2014.



Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment