Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, November 1, 2010

BERSANTAI DI JETI BAGAN DATOH...

Salam sejahtera semua kawan-kawan masih sudi meng'visit' blog saya yang tidak seberapa nie.

Kali nie nak cite tentang saya bersantai di jeti bagan datoh pada hari ahad lepas.  Jangan bimbang, gambar saya akan kongsi sama-sama kat sini.

Petang tue, saya dan rakan serumah saya terasa lapar.  Hehe.  Malas nak masak, kami kuar makan.  Destinasi di kedai makan berdekatan dengan jeti bagan datoh.  Boleh santai-santai skit.

Duduk je kat meja yang terdekat dengan jeti tue, saya pun meng'order' nasi goreng pattaya dengan nescafe ais. Gambar seperti di bawah:



Nampak sedap kan?  Boleh tahan la sebab masa tue pun saya tengah lapar.  Hehe.

Sambil makan tue, ada la kucing sedang mengiau-ngiau nak sikit.  Ada gak kucing tido buat tak tau je.



 Hehe... Comey kan?

Lepas makan, aku dan kawan-kawan jalan jap kat atas jeti tue. Sambil tue aku kuarkan handphone aku. Amik gambar skit2. Hehe..



















Dekat 8 bulan keje kat Bagan Datoh, ini kali pertama aku berjalan atas jeti Bagan Datoh nie. Hehe. Malas nak kuar umah sewa.  Tempat nie selalunya jadi pilihan orang yang memang gila memancing.  Kawan saya penah dapat tangkap seekor udang galah. Besar gak la.

Takat je kali nie.  lain kali sambung lagi.

Adios.

Wassalam.
Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment