Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, December 18, 2012

TERSENYUM SENDIRI...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tak sampai sebulan lagi status saya ke Daddy-To-Be. Nervous + Excited + Scared. Nervous sebab ini anak pertama saya dan isteri saya. Excited sebab tak sabar nak tengok dan dukung anak saya. Takut saya tak mampu untuk jadi ayah yang baik tapi saya berazam untuk jadi yang terbaik untuk anak saya.

Kadang-kadang tu, saya mengelamun tengah dukung anak saya dan anak saya senyum pada saya, tanpa saya sedari, saya tersenyum sorang-sorang. Nasib baik tak ada orang, kalau tidak, malu je saya. Hehehe.

Entah kenapa jadi macam itu pula saya sekarang ini. Isk... Isk...

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. congrate :) xsmpai sebulan ye.. tak lama lagi tu..

    ReplyDelete
  2. dh xsbr jd ayah tu..sbb tu tersenyum sorg2..haha..
    angau nk dpt ank..hehe
    btw,smga semuanya dipermudahkan.. =)

    ReplyDelete