KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, February 24, 2011

CUKAI KERAJAAN UNTUK TELEKOM TELAH DINAIKKAN DARI 5% KE 6%?!


Salam sejahtera semua.

Aku dah terima bil Telekom untuk bulan Januari 2011 sebelum ini dan cukai kerajaan yang dikenakan masih 5%.  Kalau kawan-kawan perasan, kat sebelah atau kat bawah bil tu ada tulis mulai bulan Februari 2011, Cukai Kerajaan akan dinaikkan kepada 6%.

Nampaknya Cukai dah naik, minyak pun dah naik, harga barang dah naik. Apa lagi nak naik pasni?

Adios.

-nasz-
Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment:

  1. nyampah la..asik kena charge je..service charge da ade pon nak kena lg charge..huhu xkesian kn kitorg ke gomen ni..

    ReplyDelete