KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, February 25, 2011

APA MAKSUD NAMA KITA?!

Salam sejahtera semua.

Tadi aku jalan-jalan melalui jaringan-jaringan sempat aku lalui dan telah pun aku laluinya dengan penuh kelaluan. Hahahaha. Aku pun dah pening.  Aku terjumpa dengan satu blog yang menghimpunkan nama-nama indah mengikut Islam.

So, aku ambil keputusan nak kongsi dengan kawan-kawan semua.  Sebelum aku nak kongsi, aku test la dulu guna nama aku. Inilah resultnya:


Aku nak ajak kawan-kawan cuba masukkan nama sendiri dan tengok resultnya.  Klik je kat SINI.  Mesti best!!
Adios

-nasz-

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment